Navigation:  Obsługa programu > Użytkownicy i ich uprawnienia >

Edycja użytkowników

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

W ustawieniach programu na zakładce personel znajduje się przycisk personel który otwiera

okno edycji użytkowników systemu

 

user1

 

user2

 

Dla każdego użytkownika poza jego nazwiskiem, imieniem i funkcją określamy status (pracuje / nie pracuje), hasło profil i dodatkowe uprawnienia.

Możemy też dodać dwa wiersze danych kontaktowych oraz dowolną notatkę.

Jeżeli pracownicy mają identyfikatory z kodami kreskowymi można je wpisać jako alternatywne hasło - wtedy będą mogli się logować za pomocą

czytników kodu.

 

Pamiętajmy

Nie usuwamy niepracujących już użytkowników a zmieniamy im status na NIE PRACUJE. Zresztą program nie pozwoli nam usunąć pracownika

którego nazwisko występuje gdziekolwiek w bazie danych (np jako osoba odpowiedzialna)

Możemy też użyć statusu czasowo zablokowany - pozwala nam to dodać do listy użytkowników kogoś kto nie jest pracownikiem  firmy

i czasowo odblokować mu konto - może być to np pracownik zewnętrznego serwisu.