Funkcjonalność dostępna w wersji PRO.
MiniMail to swego rodzaju poczta elektroniczna dla pracowników działu UR.
Pozwala na przekazywanie sobie nawzajem wszelkich informacji - np jeden pracownik może przekazać swojemu
następcy który przyjdzie na następną zmianę roboczą co zrobił a czego zrobić mu się nie udało.
Dlaczego nie użyć klasycznej poczty elektronicznej? Powodów jest wiele - od problemów z działem IT który w większych
firmach niechętnie godzi się na instalowanie programów pocztowych i internetu na fabrycznych halach po ryzyko
utraty "zagubienia" ważnych wiadomości wśród innych maili.
Ponadto MiniMail pozwala na dodanie linku do rejestru historii lub harmonogramu - możemy więc napisać koledze
skończ proszę tę awarię i wpisać link (wskazać przez otwarcie okna rejestru historii) do określonego zdarzenia.
Po każdym logowaniu program sprawdza czy są wiadomości dla zalogowanego użytkownika to sygnalizuje
to "dymkiem informacyjnym" przy ikonie programu
W ustawieniach programu można też ustawić czy i co ile minut sprawdzać czy są nowe informacje dla użytkownika
który jest cały czas zalogowany.