Navigation:  Personel i komunikacja >

Mini Mail

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Funkcjonalność dostępna w wersji PRO.

MiniMail to swego rodzaju poczta elektroniczna dla pracowników działu UR.

Pozwala na przekazywanie sobie  nawzajem wszelkich informacji - np jeden pracownik może przekazać swojemu

następcy   który przyjdzie na następną zmianę roboczą co zrobił a czego zrobić mu się nie udało.

 

Dlaczego nie użyć klasycznej poczty elektronicznej? Powodów jest wiele - od problemów z działem IT który w większych

firmach niechętnie godzi się na instalowanie programów pocztowych i internetu na fabrycznych halach po ryzyko

utraty "zagubienia" ważnych wiadomości wśród innych maili.

Ponadto MiniMail pozwala na dodanie linku do rejestru historii lub harmonogramu - możemy więc napisać koledze

skończ proszę tę awarię i wpisać link (wskazać przez otwarcie okna rejestru historii) do określonego zdarzenia.

Po każdym logowaniu program sprawdza czy są wiadomości dla zalogowanego użytkownika to sygnalizuje

to "dymkiem informacyjnym" przy ikonie programu

 

W ustawieniach programu można też ustawić czy i co ile minut sprawdzać czy są nowe informacje dla użytkownika

który jest cały czas zalogowany.

 

il